Motorový foukač Stiga SBP 375

Motorový foukač Stiga SBP 375

Tento zádový foukač na listí poháněný 2taktním zážehovým motorem o obsahu 75,6 cm3 má nastavitelnou hadici a jednu rukojeť s integrovanými ovládacími prvky. Maximální průtok vzduchu 25 m³/min.

9 957 Kč s DPH

Dostupnost: Na dotaz

Výrobce: Stiga

Energie
Typ pohonu Benzínový dvoutaktní motor
Energie 3.1 kW
Objem motoru 75.6 cm³
Otáčky motoru 7000 rpm
Maximální otáčky motoru 7500 rpm
Rychlost volnoběhu (+/- 100) 2700 rpm
Startér Přeskočit
Základní nátěr Ano
Sytič Manuální s automatickým návratem
Kapacita palivové nádrže 2.1 l
Typ karburátoru Motýlkový ventil
Typ zapalovací cívky Analogové
Typ vzduchového filtru Papír

Pracovní systém
Průměrný objem vzduchu 25 m³/min
Maximální rychlost vzduchu 100 m/s

Vybavení
Systém kontroly vibrací(VCS) Ano
Měkká rukojeť Ano
Postroj Batohový

Sada nářadí
Sada nářadí Šroubovák

Vibrací a hluku data
Garantovaná hladina akustického výkonu (LwA) dB(A) 112
Hladina vibrací (m/s2) 2
Měřená hladina akustického výkonu (LwA) dB(A) 109
Měřená hladina akustického tlaku na uchu operátora (LpA) dB(A) 100

Celkové rozměry
Hmotnost balení 15.71 kg
Hmotnost produktu 10 kg
Délka produktu 535 mm
Šířka produktu 490 mm
Výška produktu 580 mm

Popis

STIGA SBP 375 je výkonný a ovladatelný zádový foukač na listí pro řešení nejnáročnějších úkolů. Výkonný a spolehlivý zážehový motor o obsahu 75,6 cm a zajišťuje vysoký výkon, zatímco systém automatického sytiče s funkcí předběžné akcelerace zajišťuje rychlé a snadné nastartování. Tento foukač na listí pracuje se silným proudem vzduchu (25 m³/min) přičemž je zachována výborná pohyblivost obsluhy. SBP 375 zaručuje komfort a manévrovatelnost díky nastavitelné joystickové rukojeti s integrovaným uzávěrem škrticí klapky. Hadice je tvořena kloubovými pryžovými částmi, které umožňují snadné nasměrování proudu vzduchu. Postroj batohu s ramenními popruhy a pásem znamená, že váha může být rozložena na obě ramena, díky čemuž je práce pohodlnější a snadnější. Kryt filtru umožňuje snadný přístup k provedení údržby.

Nový komentář

* (Povinné)

Přihlášení